Mια βόλτα στα δημιουργικά γραφεία του Ψυρρή και σε ό,τι το καθένα προτείνει.

Συμμετέχουν οι ομάδες:
3 IN A BOX, BIOS, THE DESIGN SHOP, DESIGN INSANE, DESIGNPARK, G, MNP, -6, PLAY, POOR DESIGNERS, SEREAL DESIGNERS, THE SWITCH DESIGN AGENCY, TYPICAL MUTATIONS

Εμείς έχουμε πλέον συνηθίσει αυτή τη βόλτα, εκείνη όμως δεν είναι καθόλου συνηθισμένη.

Σάββατο, 24 Ιανουαρίου 2009 12:22

Σπουδές υποκριτικής στην Ελλάδα

Γράφτηκε από την


Από τότε που θυμάμαι τον εαυτό μου ήθελα να γίνω ηθοποιός. Δήλωση κλισέ μα πέρα ως πέρα αληθινή. Τελείωσα λοιπόν το σχολείο, πέρασα και σε μια καλή σχολή προς καθησυχασμό των γονιών μου και, μιας και δεν είχα κάποιο γνωστό "του χώρου" για να με κατατοπίσει σχετικά με τις σπουδές του ηθοποιού, άρχισα να το ερευνώ μόνη μου. Βρέθηκα μπροστά σε ένα σύστημα -θα είμαι επιεικής- ανεπαρκές, ανοργάνωτο, αναξιοκρατικό.
Τρίτη, 08 Μαΐου 2012 12:48

Τo κοστούμι στον χορό

Γράφτηκε από την

 

Sarazin-Bauer πρόβα

 

Χορευτές της νεότερης ιστορίας που άλλαξαν τη σχέση χορού- κοστουμιού, σκανδάλισαν με τους νεοτερισμούς τους και επηρέασαν τη μόδα.

Το 1729 η Μαρί Σαλλέ δημιουργεί σκάνδαλο όταν χορεύει φορώντας τουαλέτα του δρόμου και χωρίς μάσκα. Μέχρι τότε οι μάσκες ήταν απαραίτητα αξεσουάρ τόσο στο χορό όσο και στο θέατρο. Στο Λονδίνο δημιουργεί αίσθηση καθώς εμφανίζεται χωρίς τα βαρύτιμα κρινολίνα, με λυμένα μαλλιά - πράγματα αδιανόητα για την εποχή- και το κορμί τυλιγμένο σε πέπλα που άφηναν να διαγράφονται οι γραμμές του σώματος της.
Το 1790,στον λεγόμενο «Χορό των δυο Ρόδων» η Μαρία Μεντίνα φορούσε, πάνω από το ολόσωμο κορμάκι της στο χρώμα της σάρκας δύο ή τρεις φουστίτσες από κρεπ, η μια πιο κοντή από την άλλη, δεμένες γύρω από τη μέση της με μια σκούρα ζώνη. Η ζώνη αυτή ήταν, κατ'ουσίαν και το μοναδικό της ένδυμα γιατί το κρεπ δεν έκρυβε τίποτα. Κατά τη διάρκεια του χορού οι φουστίτσες ανασηκώνονταν, ανέμιζαν κι άφηναν να φαίνεται το κορμί της χορεύτριας, σκεπασμένο μονάχα με το μαγιό στο χρώμα του δέρματος, που έμοιαζε με το ίδιο της το σώμα και δημιουργούσε την εντύπωση ότι ήταν ολόγυμνη.

 

Mitz Smith, 1975 Στις αρχές του 19ου αιώνα, ο Ρομαντισμός βρήκε το απόλυτο σύμβολό του στη μορφή της μπαλαρίνας που τυλιγμένη σε διάφανη μουσελίνα σηκώνεται στις μύτες των ποδιών, στριφογυρνάει, πετάει στον αέρα καταργώντας το νόμο της βαρύτητας. Τα μαλακά παπουτσάκια και οι πουέντ, με την αιθέρια αγνότητα και κομψότητά τους, ήταν απόρροια αυτής της ρομαντικής διάθεσης, καθώς οι θορυβώδεις πιρουέτες και τα πηδήματα με τα τακούνια έκαναν πολύ θόρυβο και πλέον ενοχλούσαν.
Η Μαρία Ταλιόνι ήταν εκείνη που καθιέρωσε τις πουέντ, το 1832, στο μπαλέτο «Συλφίδα».Αυτό το παραμυθένιο κι όλο μυστήριο μπαλέτο, που η υπόθεσή του διαδραματιζόταν στις ρομαντικές καταχνιές τις Σκωτίας , είχε ένα ολόκληρο «κορ ντε μπαλέ» από Συλφίδες, ή πνεύματα του αέρα, που φορώντας κατάλευκες φούστες γλιστρούσαν σιωπηλά ανάμεσα στην πάχνη και την ομίχλη, εκτελώντας αθόρυβες και άψογες πουέντ. Μετά την πρώτη παράσταση του μπαλέτου αυτού η Μαρία Ταλιόνι θα μείνει για πάντα ως η «Συλφίδα» στα μάτια του κοινού ολόκληρης της Ευρώπης και θα επηρεάσει ακόμα και τη μόδα: αμέσως φορέθηκαν τουρμπάνια Συλφίδας και υιοθετήθηκαν χτενίσματα Συλφίδας.

 

Τον 19ο αιώνα παρουσιάζοντα όλο και περισσότερα μεγάλα σύνολα χορευτών με ιδιαίτερες απαιτήσεις για μεγάλη ποσότητα ειδικών υφασμάτων. Έτσι έχουμε για πρώτη φορά βιοτεχνική παραγωγή υφασμάτων για χορό.
Ο 20ος όμως αιώνας είναι ο κατέξοχην αιώνας των νέων ρευμάτων στις τέχνες. Ο χορός δε θα μπορούσε να μείνει πίσω στις μεγάλες αλλαγές. Στις πρώτες δεκαετίες του αιώνα μια αμερικανίδα χορεύτρια φτάνει στη Γηραιά Ήπειρο φέρνοντας μαζί της μια καινούργια μορφή έκφρασης. Τυλιγμένη σ'ένα αρχαιοελληνικό πέπλο, η Ισιδώρα Ντάνκαν αυτοσχεδιάζει μόνη μπροστά σε μια κουρτίνα, πάνω σε συνθέσεις του Μπαχ, του Σούμπερτ, του Σοπέν..

Είχε, βέβαια, προηγηθεί η Λόι Φούλερ η οποία χόρεψε με κοστούμια από μετάξι που φωσφόριζε και χρωματιζόταν από νέους και ποικίλους τρόπους φωτισμού. Η Ισιδώρα Ντάνκαν ήταν όμως εκείνη που γνώρισε στο κοινό τον ελεύθερο χορό, με τα αρχαία ελληνικά κοστούμια και τα ξυπόλυτα πόδια. Πίστευε ότι τα στενά παπουτσάκια και τα σφιχτά κορμάκια της μπαλαρίνας κατέστρεφαν τη φυσική ομορφιά του σώματος.

Μια άλλη χορογράφος, σύγχρονη της Ντάνκαν, η Ρουθ Σαιντ-Ντενις, στράφηκε στην Ανατολή, στις Ινδίες και την Αίγυπτο για έμπνευση. Χρησιμοποίησε παραλλαγές εθνικών ενδυμασιών κατασκευασμένων έτσι ώστε να γοητεύουν με τον εξωτισμό τους. Ηταν άλλωστε η εποχή που οι καλλιτέχνες συναρπάζονται από τον εξωτισμό των αποικιών.

Το 1909, το Παρίσι είναι έτοιμο να υποδεχτεί τα Ρωσικα Μπαλέτα του Σεργέι Ντιανγκίλεφ και την επανάσταση που έφεραν στη μόδα. Την εποχή εκείνη η μόδα χαρακτηριζόταν από τους στενούς κορσέδες,τις κάθετες γραμμές και τα παστέλ χρώματα.Η παράσταση των Ρωσικών Μπαλέτων το 1909 «Κλεοπάτρα» και η παράσταση «Σεχραζάντ» ένα χρόνο αργότερα ,με τα κοστούμια τους που έσφιζαν από ανατολίτικη χλιδή, έμελλε να αλλάξουν το στιλ αυτό. Οι Παριζιάνες υιοθέτησαν με ενθουσιασμό τη νέα ανατολίζουσα τάση και φόρεσαν ρούχα με απαλές πτυχώσεις κι ανάλαφρες φούστες που στένευαν στους αστραγάλους. Τα υφάσματα έγιναν πιο πλούσια, με έντονα λαμπερά χρώματα και χάντρες.

Μετά το θρίαμβο των πρώτων του παραστάσεων ο Ντιανγκίλεφ συνεργάστηκε με σπουδαίους σχεδιαστές προκειμένου να ντύσει τα Μπαλέτα του και συνέχισε να δημιουργεί νέες τάσεις στη μόδα.

Aπόσπασμα κειμένου της Κατερίνας Καμπανέλλη (ενδυματολόγος, σκηνογράφος)

Πέμπτη, 22 Ιανουαρίου 2009 16:24

Φιγούρα 2007

Γράφτηκε από την

.


Figure_2007, Κ.Ρουμπέκα Ακρυλικά σε μουσαμά

Μια φορά και έναν καιρό ήταν ένα τελάρο... το οποίο τελαρώθηκε και προετοιμάστηκε για να πάρει μορφή.Θα είχε τελειώσει πιο γρήγορα, αλλά μονίμως γινόταν κάτι και έμενε στη μέση....
Αφού λοιπόν έχω ξεκινήσει όλες τις διαδικασίες και είμαι έτοιμη για να ζωγραφίσω πια, με παίρνει μια φίλη να πάμε για καφέ. Στο τρένο που ήμουν για να πάω στο ραντεβού, μπήκε μια μάνα με την κορούλα της. Το κοριτσάκι θα ήταν 10 χρονών το πολύ. Η μάνα το τραβούσε από το χέρι και εκείνο έκλαιγε τόσο σπαρακτικά, που το λυπόσουνα.

Τετάρτη, 21 Ιανουαρίου 2009 19:50

Κώστας Δρακάκης - O ήχος είναι η ζωή μου

Γράφτηκε από

O Κώστας Δρακάκης, συνθέτης Κλασικής Μουσικής κατά κύριο λόγο ,έχει μια μακρά πορεία στα καλλιτεχνικά θέματα, αφού δίδαξε, έγραψε βιβλία, διεύθυνε και εκπαίδευσε χορωδίες ,ενώ σήμερα βρίσκεται στην θέση του Διευθυντή Σκηνής της Νέας Σκηνής της Ε.Λ.Σ ( Θέατρο Ακροπόλ).

Τετάρτη, 21 Ιανουαρίου 2009 18:39

Όροι χρήσης artmagazine.gr

Γράφτηκε από τον

To artmagazine.gr προσφέρει τις υπηρεσίες του υπό τους κάτωθι όρους χρήσης τους οποίους ο επισκέπτης/χρήστης των σελίδων του δικτυακού τόπου καλείται να διαβάσει προσεκτικά και να προβεί σε επίσκεψη/χρήση των σελίδων/υπηρεσιών του artmagazine.gr μόνο εφόσον τους αποδέχεται πλήρως:

ΠΡΟΟΙΜΙΟ

Η "ARTSPOT" ΕΤΑΙΡΕΙΑ ΠΡΟΩΘΗΣΗΣ ΠΟΛΙΤΙΣΜΟΥ (Αστική Μη κερδοσκοπική Εταιρεία) ιδιοκτήτης και δικαιούχος όλων των δικαιωμάτων της δικτυακής πύλης www.artmagazine.gr προσφέρει δωρεάν και επί πληρωμή στους επισκέπτες/μέλη/αναγνώστες της (εφ΄ εξής "χρήστες") πληθώρα υπηρεσιών, σελίδων, επιλογών ή/και πηγών, συμπεριλαμβανομένων διαφόρων εργαλείων αναζήτησης, υπηρεσιών/σελίδων προσωπικού χαρακτήρα και περιεχομένου ενημέρωσης και ψυχαγωγίας. Σε όλες τις σελίδες των ενοτήτων και των υπηρεσιών του artmag.gr συμπεριλαμβάνονται και εμπορικές διαφημίσεις. Ο χρήστης των υπηρεσιών του artmagazine.gr κατανοεί και αποδέχεται ότι το σύνολο των σελίδων/υπηρεσιών παρέχεται «όπως είναι» και το artmagazine.gr δεν υπέχει καμία ευθύνη σχετικά με την περιορισμένη χρονική διάρκεια, τη διαγραφή, την κακή απόδοση ή την αδυναμία ηλεκτρονικής αποθήκευσης οποιωνδήποτε δεδομένων (data) των χρηστών ή/και οποιουδήποτε περιεχομένου προσωπικών σελίδων/υπηρεσιών.

Ο επισκέπτης/χρήστης έχει την ευθύνη πρόσβασης στις υπηρεσίες του artmagazine.gr και η σχετική πρόσβαση μπορεί να απαιτεί την καταβολή τελών σε τρίτους φορείς (π.χ. παροχείς υπηρεσιών Internet, χρέωση χρόνου παραμονής στο Internet). Ο επισκέπτης/χρήστης έχει την αποκλειστική ευθύνη πληρωμής των σχετικών τελών. Επίσης, ο επισκέπτης/χρήστης είναι αποκλειστικά υπεύθυνος για τον προσωπικό εξοπλισμό του και τα απαραίτητα τεχνολογικά μέσα που του επιτρέπουν την πρόσβαση στις υπηρεσίες του artmagazine.gr

Οι ήδη παρεχόμενες υπηρεσίες καθώς και οποιεσδήποτε νέες υπηρεσίες συμπεριληφθούν στο artmagazine.gr διέπονται από τους παρόντες όρους χρήσης, εκτός αν ρητά αναφέρεται κάτι διαφορετικό ή ειδικότερο.

Η χρήση των υπηρεσιών από τους χρήστες του artmagazine.gr συνεπάγεται την πλήρη και ανεπιφύλακτη αποδοχή των παρόντων όρων. Για το λόγο αυτό το artmagazine.gr συνιστά στους χρήστες να διαβάσουν προσεκτικά τα κείμενα που ακολουθούν ενώ για κάθε απορία τους μπορούν να απευθύνονται στην ηλεκτρονική διεύθυνση Αυτή η διεύθυνση ηλεκτρονικού ταχυδρομείου προστατεύεται από τους αυτοματισμούς αποστολέων ανεπιθύμητων μηνυμάτων. Χρειάζεται να ενεργοποιήσετε τη JavaScript για να μπορέσετε να τη δείτε.

ΕΓΓΡΑΦΗ - ΛΟΓΑΡΙΑΣΜΟΣ ΧΡΗΣΤΗ

Κατά τη διαδικασία εγγραφής ως μέλη στις υπηρεσίες του artmagazine.gr, θα ζητηθούν από τους χρήστες ορισμένα προσωπικά στοιχεία και πληροφορίες. Κάθε χρήστης αναλαμβάνει να: α) παρέχει αληθείς, ακριβείς, έγκυρες και πλήρεις πληροφορίες και β) διατηρεί και επιμελώς ενημερώνει τα στοιχεία εγγραφής του ώστε να διατηρούνται αληθή, ακριβή, έγκυρα, ενημερωμένα και πλήρη.

Κατά τη διαδικασία εγγραφής και δημιουργίας του λογαριασμού, θα ζητηθεί από το χρήστη να ορίσει έναν προσωπικό κωδικό πρόσβασης (password) και ένα όνομα χρήστη (user name). Οι χρήστες είναι αποκλειστικά υπεύθυνοι για όλες τις πράξεις που διενεργούνται μέσω του προσωπικού τους ονόματος χρήστη / κωδικού πρόσβασης και γενικότερα μέσω του λογαριασμού τους (user account) και οφείλουν να δείχνουν ανάλογη επιμέλεια για τη διαφύλαξη των ανωτέρω στοιχείων. Το artmagazine.gr συνιστά στους χρήστες του να λαμβάνουν όλα τα αναγκαία μέτρα ασφαλείας ώστε να αποφεύγεται η παράνομη ή μη εξουσιοδοτημένη χρήση των υπηρεσιών του artmag.gr και του κωδικού πρόσβασης σε αυτές από τρίτα πρόσωπα. Το artmagazine.gr έχει θέσει στη διάθεση των χρηστών του λειτουργία, μέσω της οποίας μπορούν οι χρήστες να προβαίνουν οποτεδήποτε επιθυμούν σε αλλαγή του προσωπικού του κωδικού πρόσβασης (password). Επίσης το artmagazine.gr συνιστά στους χρήστες του να απομνημονεύουν τον κωδικό πρόσβασης (password) και να αποφεύγουν την αναγραφή του σε αντικείμενα ή σημεία που μπορούν να καταστούν προσιτά σε τρίτους. Σε κάθε περίπτωση δε που διαπιστωθεί κλοπή, απώλεια του κωδικού πρόσβασης ή/και μη εξουσιοδοτημένη χρήση του λογαριασμού τους, οι χρήστες αναλαμβάνουν την υποχρέωση -για τη δική τους πρωτίστως εξασφάλιση- να προβαίνουν αμέσως σε αλλαγή του κωδικού πρόσβασής τους και ταυτόχρονα να ενημερώνουν αμελλητί. Επισημαίνεται, ότι μετά τη δημιουργία ενός λογαριασμού μέλους (member account) από κάποιον χρήστη, δεν είναι δυνατή η διαγραφή του λογαριασμού αλλά μόνο η αδρανοποίησή του για λόγους ασφαλείας.

Το artmagazine.gr δεν ευθύνεται για οποιαδήποτε βλάβη ή ζημία προκύψει από την αμέλεια των χρηστών να συμμορφωθούν με τους όρους του παρόντος.

ΔΕΟΝΤΟΛΟΓΙΑ ΧΡΗΣΤΩΝ

Το artmagazine.gr παρέχει στους χρήστες του την απαραίτητη τεχνολογική υποδομή και τα μέσα για ανάρτηση/δημοσίευση περιεχομένου με μορφή σχολιασμού σε αρθρογραφία του εν λόγω περιοδικού. Όλες όμως οι πληροφορίες, τα δεδομένα, τα κείμενα, τα γραφικά, οι φωτογραφίες, οι εικόνες, τα μουσικά αρχεία, τα βίντεο, τα μηνύματα και εν γένει κάθε περιεχόμενο, είτε αναρτάται από τους χρήστες δημόσια στο artmag.gr είτε μεταφέρεται ιδιωτικά μέσω των υπηρεσιών, παραμένει στην αποκλειστική ευθύνη του φυσικού ή νομικού προσώπου από το οποίο προέρχεται. Συνεπώς κάθε χρήστης είναι αποκλειστικά υπεύθυνος για όλο και οποιοδήποτε περιεχόμενο αναρτά, δημοσιεύει, αποστέλλει, μεταφέρει ή άλλως καθιστά διαθέσιμο μέσω των υπηρεσιών του artmag.gr. Ενδεικτικά και όχι περιοριστικά δεν επιτρέπεται στους χρήστες να χρησιμοποιούν τις υπηρεσίες του artmagazine.gr για:

1. Ανάρτηση, δημοσίευση, αποστολή, μεταφορά ή χρήση άλλης μεθόδου για την εγκατάσταση περιεχομένου που είναι παράνομο, επιβλαβές, παραπλανητικό, απειλητικό, προσβλητικό, επιζήμιο, δυσφημιστικό, χυδαίο, βίαιο, υβριστικό, ρατσιστικό ή άλλως αποδοκιμαστέο, παραβιάζει την προσωπικότητα και τα προσωπικά δεδομένα άλλων, προκαλεί συναισθήματα μίσους κλπ.
2. Πρόκληση βλάβης σε ανήλικους με οποιοδήποτε τρόπο.
3. Μίμηση οποιουδήποτε νομικού ή φυσικού προσώπου ή ψευδή δήλωση για την ταυτότητα του χρήστη/μέλους ή παραπλανητική δήλωση αναφορικά με τη σχέση ή/και συνεργασία του χρήστη/μέλους με κάποιο άλλο νομικό ή φυσικό πρόσωπο.
4. Παραχάραξη ή άλλη αλλοίωση των αναγνωριστικών των χρηστών/μελών με σκοπό την παραπλάνηση ως προς την προέλευση του περιεχομένου που μεταδίδεται μέσω των υπηρεσιών του artmag.gr.
5. Ανάρτηση, δημοσίευση, αποστολή, μεταφορά ή χρήση άλλης μεθόδου για την εγκατάσταση περιεχομένου από άτομο που δεν έχει δικαίωμα να διαθέσει το συγκεκριμένο περιεχόμενο βάσει νόμου ή βάσει εμπιστευτικής σχέσης.
6. Ανάρτηση, δημοσίευση, αποστολή, μεταφορά ή χρήση άλλης μεθόδου για την εγκατάσταση λογισμικού ή περιεχομένου κάθε μορφής (κειμένου, εικόνας, ήχου, video, animation) που παραβιάζει οποιαδήποτε δικαιώματα πνευματικής ιδιοκτησίας οποιουδήποτε φορέα (συμπεριλαμβανομένων των εμπορικών μυστικών).
7. Ανάρτηση, δημοσίευση, αποστολή, μεταφορά ή χρήση άλλης μεθόδου για την εγκατάσταση οποιασδήποτε αυτόκλητης διαφήμισης ή άλλου περιεχομένου προώθησης προϊόντων ή υπηρεσιών ή τρίτων δικτυακών τόπων, την αποστολή ανεπιθύμητων και μη προσκαλούμενων από τον λήπτη ηλεκτρονικών μηνυμάτων και οποιαδήποτε άλλη μορφή ανεπιθύμητης προώθησης περιεχομένου.
8. Ανάρτηση, δημοσίευση, αποστολή, μεταφορά ή χρήση άλλης μεθόδου για την εγκατάσταση ή/και προώθηση ή/και διάθεση περιεχομένου που περιέχει ψηφιακούς ιούς ή οποιοδήποτε άλλο ηλεκτρονικό κώδικα, αρχεία ή προγράμματα σχεδιασμένα να παρεμβληθούν, καταστρέψουν ή περιορίσουν τη λειτουργία οποιουδήποτε λογισμικού ή εξοπλισμού ηλεκτρονικών υπολογιστών ή τηλεπικοινωνιακού δικτύου ή εξοπλισμού.
9. Παρεμβολή στις υπηρεσίες ή διάσπαση των υπηρεσιών ή των servers ή των δικτύων που είναι συνδεδεμένα με τις υπηρεσίες του artmag.gr, ή μη συμμόρφωση με τους κανόνες, τις προϋποθέσεις, τις διαδικασίες και τους κανόνες των δικτύων αυτών.
10. Εκμετάλλευση των υπηρεσιών/παροχών του, με σκοπό το κέρδος ή την δωρέαν διάθεση τους σε κοινό που δεν ειναι μέλη του περιοδικού μέσω άλλων ιστοσελίδων, προσωπικών ημερολογίων/ιστοσελίδων όπως Blogs αλλά και προσωπικών ομάδων/σελίδων σε δίκτυα κοινωνικής δικτύωσης όπως Facebook.com και Twitter.com
11. Παραβίαση, με ή χωρίς πρόθεση, οποιασδήποτε τοπικής, εθνικής, ευρωπαϊκής, διεθνούς νομοθεσίας ή/και οποιουδήποτε κανόνα που έχει νομοθετική ισχύ και αφορά ή/και καλύπτει οποιαδήποτε υπηρεσία του artmag.gr.
12. Παρενόχληση με οποιονδήποτε τρόπο της ιδιωτικής ζωής και των ατομικών και κοινωνικών δικαιωμάτων άλλων χρηστών/μελών.

Ο χρήστης του artmagazine.gr είναι μόνος και αποκλειστικά υπεύθυνος να αποκαταστήσει πλήρως κάθε ζημία που θα υποστεί το artmagazine.gr, οι συνεργάτες του ή/και οποιοδήποτε τρίτο πρόσωπο εξαιτίας οποιασδήποτε αμφισβήτησης / διαφοράς / διαμάχης που τυχόν προκύψει και θα οφείλεται στη μη συμμόρφωση του χρήστη με τους όρους του παρόντος.

Σε περίπτωση χρήσης των υπηρεσιών του artmagazine.gr, με τρόπο που αντιβαίνει τους παρόντες όρους του, το artmagazine.gr διατηρεί το δικαίωμα διαγραφής δημοσιεύσεων ή και γενικού αποκλεισμού χωρίς προειδοποίηση του χρήστη από τις υπηρεσίες του.

ΠΕΡΙΟΡΙΣΜΟΣ ΕΥΘΥΝΗΣ

Δεδομένης της φύσης και του όγκου του Διαδικτύου, υπό οποιεσδήποτε συνθήκες, συμπεριλαμβανομένης και της περίπτωσης αμέλειας, το artmagazine.gr δεν ευθύνεται για οποιασδήποτε μορφής ζημία υποστεί ο χρήστης των σελίδων, υπηρεσιών, επιλογών και περιεχομένων του περιοδικού. Τα περιεχόμενα του artmagazine.gr παρέχονται «όπως ακριβώς είναι» ("as is") χωρίς καμία εγγύηση ρητή ή τεκμαιρόμενη με οποιοδήποτε τρόπο, σχετικά με την εμπορευσιμότητα και την καταλληλότητα τους για συγκεκριμένο σκοπό.

Το artmagazine.gr αναλαμβάνει τη συλλογή, επεξεργασία και διανομή του περιεχομένου του, του οποίου όμως λόγω του τεραστίου όγκου των διακινούμενων πληροφοριών στους διακομιστές του (hosting servers) καθώς και της συμμετοχής τρίτων προσώπων (φυσικών ή νομικών, ακόμα και των ίδιων των χρηστών του) κατά την πρωτογενή παραγωγή και συλλογή του, δεν έχει εξ αντικειμένου τη δυνατότητα φυσικής παρακολούθησης του περιεχομένου αυτού και ως εκ τούτου δεν μπορεί σε καμιά περίπτωση να εγγυηθεί την αρτιότητα, ακρίβεια, πληρότητα, επάρκεια, νομιμότητα και γενικά την ποιότητα και καταλληλότητα αυτού ή την απουσία ενδεχομένων λαθών.

Το περιεχόμενο και οι πληροφορίες που περιλαμβάνονται στο artmagazine.gr δεν θα πρέπει σε καμιά περίπτωση να θεωρούνται ως έγκυρες πληροφορίες, συμβουλές ή ως παραίνεση για συγκεκριμένη ενέργεια.

Περαιτέρω ο χρήστης κατανοεί και αποδέχεται ότι επισκεπτόμενος τις σελίδες περιεχομένου και χρησιμοποιώντας τις υπηρεσίες του artmagazine.gr είναι πιθανό να εκτεθεί σε περιεχόμενο απρεπές, ενοχλητικό, προσβλητικό, ανήθικο, χυδαίο, παραπλανητικό, παράνομο κλπ. Σε καμία περίπτωση δε μπορεί να θεωρηθεί υπεύθυνο το artmagazine.gr, για οποιαδήποτε βλάβη ή ζημία που τυχόν υποστούν οι χρήστες του, λόγω της έκθεσής τους σε περιεχόμενο τέτοιου είδους.

Οι χρήστες επισκέπτονται τις σελίδες περιεχομένου και υπηρεσιών με αποκλειστικά δική τους πρωτοβουλία και ευθύνη. Επιπλέον το artmagazine.gr συνιστά στους χρήστες του να προβαίνουν στη διασταύρωση των παρεχομένων πληροφοριών.

Το artmagazine.gr δεν παρέχει καμία ρητή εγγύηση, ότι οι σελίδες, οι υπηρεσίες, οι λειτουργίες, οι επιλογές και τα περιεχόμενα θα παρέχονται χωρίς διακοπή, χωρίς σφάλματα και ότι τα λάθη θα διορθώνονται. Επίσης το artmagazine.gr δεν εγγυάται ότι το ίδιο ή οποιοδήποτε άλλο συνεργαζόμενο site ή οι εξυπηρετητές (servers) μέσω των οποίων αυτά τίθενται στη διάθεσή των χρηστών δεν περιέχουν "ιούς" ή άλλα επιζήμια συστατικά.

Τέλος κείμενα που έχουν γραφτεί στις βασικές κατηγορίες (κατηγορίες όπου δεν έχουν κειμενογραφική πρόσβαση οι χρήστες/μέλη και μη μέλη) του artmagazine.gr από τον δημιουργό του Δρακάκη Γιώργο, είναι σε θέση να επαναδημοσιεύσουν οι χρήστες-επισκέπτες του περιοδικού με την δέσμευση αναφοράς την πηγής (όνομα συντάκτη και ενεργός σύνδεσμος προς την κεντρική σελίδα του artmagazine.gr).

ΠΡΟΣΤΑΣΙΑ ΑΝΗΛΙΚΩΝ

Οι υπηρεσίες του artmagazine.gr απευθύνονται σε ενήλικες, που έχουν πλήρη δικαιοπρακτική ικανότητα. Η ραγδαία όμως εξάπλωση του Internet αποτελεί μία αναμφισβήτητη πραγματικότητα με συνέπεια ολοένα και περισσότερο οι νεαρότερες ηλικίες να χρησιμοποιούν το Internet για να αποκτήσουν πρόσβαση στην παγκόσμια γνώση, ιστορία και επικαιρότητα και όπως είναι φυσικό να δείχνουν μεγάλο ενδιαφέρον για τον καινούριο χώρο με τον οποίο εξοικειώνονται.

Το artmagazine.gr προειδοποιεί τους γονείς, ότι όπως σε κάθε πηγή αστείρευτων πληροφοριών έτσι και στις σελίδες του, μπορεί να συναντήσουν περιεχόμενο ακατάλληλο για ανηλίκους. Το artmagazine.gr προσπαθεί όσο αυτό είναι εφικτό να προστατεύει τους χρήστες του, πολύ περισσότερο δε τους ανηλίκους, κατά την επίσκεψή τους στις σελίδες του και για το λόγο αυτό, σε κάθε ενότητα ή υπηρεσία που μπορεί να περιέχει υλικό ακατάλληλο, προσβλητικό, απρεπές, ενοχλητικό, βίαιο, παραπλανητικό κλπ έχει τοποθετήσει σχετικές προειδοποιήσεις προς τους χρήστες (η προσπέλαση των οποίων γίνεται με αποκλειστική ευθύνη του χρήστη). Το artmagazine.gr συνιστά στους γονείς να φροντίζουν ώστε τα παιδιά να μην αποκτούν πρόσβαση στο Internet χωρίς την ανάλογη καθοδήγηση και επίβλεψη, γιατί όπως και ανωτέρω αναφέρθηκε, το artmagazine.gr δεν είναι δυνατό να ελέγχει τις πληροφορίες που διακινούνται στους servers του. Εάν παρόλα αυτά ανήλικοι χρήστες επισκεφτούν σελίδες και συναντήσουν ακατάλληλο περιεχόμενο, το artmag.gr δεν φέρει καμία απολύτως ευθύνη.

ΥΠΗΡΕΣΙΕΣ ΚΑΙ ΣΕΛΙΔΕΣ ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΥ ΠΕΡΙΕΧΟΜΕΝΟΥ ΚΑΙ ΧΑΡΑΚΤΗΡΑ

Το artmagazine.gr σε καμία περίπτωση δεν μπορεί να θεωρηθεί ότι αποδέχεται ή ενστερνίζεται καθ΄ οιονδήποτε τρόπο τις εκφραζόμενες στις υπηρεσίες και σελίδες προσωπικού περιεχομένου (πχ forums, chat, κλπ) προσωπικές ιδέες ή αντιλήψεις των χρηστών. Οι χρήστες των σχετικών υπηρεσιών διατηρούν ακέραια τόσο την ευθύνη όσο και τυχόν δικαιώματα πνευματικής ιδιοκτησίας στο περιεχόμενο των μηνυμάτων τους.

Κατ΄ αναλογία των ανωτέρω, υπεύθυνοι για τον έλεγχο του περιεχομένου τους είναι οι χρήστες που τις δημιούργησαν, οι οποίοι υποχρεούνται να προβαίνουν άμεσα σε διαγραφή περιεχομένου, που έρχεται σε αντίθεση με τους παρόντες Όρους Χρήσης.

Το artmagazine.gr δεν έχει τη δυνατότητα να ελέγχει την ορθότητα των πληροφοριών που δημοσιεύουν οι χρήστες και δεν φέρει καμία απολύτως ευθύνη για τυχόν λάθη ή/και παραπλανητικές δηλώσεις των χρηστών.

Σε περίπτωση, που διατυπωθεί επώνυμη και βάσιμη καταγγελία/ειδοποίηση, ότι υπάρχει περιεχόμενο στις σελίδες του που είναι παράνομο, παραβιάζει δικαιώματα τρίτων και γενικά αντιβαίνει τους όρους του παρόντος, το artmagazine.gr έχει το δικαίωμα να το αφαιρέσει άμεσα και χωρίς προειδοποίηση του χρήστη, που το δημιούργησε ακόμα και να προβεί στον προσωρινό ή/και μόνιμο αποκλεισμό του χρήστη αυτού από τις υπηρεσίες του.

"ΔΕΣΜΟΙ" (LINKS)

Το artmagazine.gr δεν ελέγχει τη διαθεσιμότητα, το περιεχόμενο, την πολιτική προστασίας των προσωπικών δεδομένων, την ποιότητα και την πληρότητα των υπηρεσιών άλλων web sites και ιστοσελίδων στις οποίες παραπέμπει μέσω "δεσμών", hyperlinks ή διαφημιστικών δημιουργικών. Συνεπώς, για οποιοδήποτε πρόβλημα παρουσιασθεί κατά την επίσκεψη ή χρήση υπηρεσιών άλλων δικτυακών τόπων, ο χρήστης αναγνωρίζει, ότι πρέπει να απευθυνθεί απευθείας στα αντίστοιχα web sites και σελίδες, τα οποία και φέρουν ακέραια τη σχετική ευθύνη για την παροχή των υπηρεσιών τους.

Σε καμία περίπτωση δεν πρέπει να θεωρηθεί, ότι το artmagazine.gr ενστερνίζεται ή αποδέχεται το περιεχόμενο ή τις υπηρεσίες των web sites και των σελίδων στα οποία παραπέμπει ή/και ότι συνδέεται με αυτά καθ΄ οιονδήποτε άλλο τρόπο.

ΠΑΡΟΧΗ ΑΔΕΙΑΣ ΓΙΑ ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΙΚΟΥΣ ΛΟΓΟΥΣ

Το artmagazine.gr διατηρεί ρητώς το δικαίωμα ώστε σε όλες ανεξαιρέτως τις σελίδες περιεχομένου και υπηρεσιών καθώς και στο δικτυακό χώρο που παρέχει στους χρήστες του για τη δημοσίευση / ανάρτηση περιεχομένου από αυτούς (ενότητες και υπηρεσίες προσωπικού περιεχομένου, επικοινωνίας κλπ), να προβάλλει διαφημιστικά μηνύματα κάθε τύπου, τεχνολογίας, διάστασης, και μεγέθους (stamp, banner, pop up, Webover, full view, popup, intersistial, Advertorials, text links κλπ).

Το artmagazine.gr δεν έχει καμία ευθύνη για την επικοινωνία των χρηστών του με τρίτους παροχείς υπηρεσιών και προϊόντων που διαφημίζονται στο artmagazine.gr και για την οποιαδήποτε εμπορική συναλλαγή τυχόν προκύψει από τη μεταξύ τους σχέση.

ΈΝΑΡΞΗ - ΔΙΑΚΟΠΗ ΛΕΙΤΟΥΡΓΙΑΣ ΥΠΗΡΕΣΙΩΝ

Το artmagazine.gr διατηρεί το δικαίωμα να τροποποιεί ή/και να διακόπτει προσωρινά ή/και μόνιμα μέρος ή το σύνολο των υπηρεσιών του με ή χωρίς προειδοποίηση προς τους χρήστες.Σε περίπτωση δε που η διαγραφή του χρήστη δημιουργεί πρόβλημα σε οποιαδήποτε υπηρεσία του ιστοχώρου, το artmag.gr διατηρεί το δικαίωμα να απενεργοποιήσει και όχι να διαγράψει πλήρως τον χρήστη απο την βάση των χρηστών του.
ΠΡΟΣΩΠΙΚΑ ΔΕΔΟΜΕΝΑ

ΠΟΛΙΤΙΚΗ ΤΗΡΗΣΗΣ ΑΡΧΕΙΟΥ ΠΡΟΣΩΠΙΚΩΝ ΔΕΔΟΜΕΝΩΝ

Το artmagazine.gr ακολουθεί απαρέγκλιτα την ελληνική νομοθεσία περί Τήρησης Αρχείου Προσωπικών Δεδομένων. Τα στοιχεία που δηλώνονται στις ανωτέρω περιπτώσεις, δεν αποκαλύπτονται σε τρίτους και με κανένα τρόπο δεν δημοσιοποιούνται ή αποτελούν καθ΄ οιονδήποτε τρόπο αντικείμενο εκμετάλλευσης. Τα στοιχεία αυτά χρησιμοποιούνται μόνο στο μέτρο που κρίνεται απολύτως αναγκαίο για την:

* εκπλήρωση των όρων και υποχρεώσεων των επιμέρους υπηρεσιών, που παρέχει το artmag.gr στους χρήστες του,
* ενημερωτική υποστήριξη των χρηστών,
* ικανοποίηση των εκάστοτε απαιτήσεων των χρηστών σχετικά με τις υπηρεσίες και τα προϊόντα που διατίθενται από και μέσω του artmag.gr,
* ενημέρωση τους σχετικά με νέα ή εκδηλώσεις που αφορούν το artmag.gr
* εξυπηρέτηση της ομαλής λειτουργίας του site.

Κατ΄ εξαίρεση το artmagazine.gr δύναται να γνωστοποιεί τις προσωπικές πληροφορίες των χρηστών του στις εξής περιπτώσεις:

* Έχει τη ρητή συγκατάθεση χρηστών για τη καθοιονδήποτε τρόπο δημοσιοποίηση των προσωπικών τους στοιχείων
* Η δημοσιοποίηση γίνεται προς τρίτα φυσικά ή νομικά προσωπα με τα οποία συνεργάζεται το artmag.gr και μόνο μέχρι του βαθμού που είναι απόλυτα αναγκαίος για την παροχή της εκάστοτε υπηρεσίας από το artmagazine.gr.
* Εάν απαιτηθεί από τον νόμο, από απόφαση δικαστηρίου ή ζητηθεί από οιαδήποτε άλλη κρατική ή κανονιστική αρχή


ΔΙΟΡΘΩΣΗ - ΔΙΑΓΡΑΦΗ ΠΡΟΣΩΠΙΚΩΝ ΔΕΔΟΜΕΝΩΝ

Το artmagazine.gr παρέχει στους χρήστες του τη δυνατότητα να διαγράψουν οποτεδήποτε τα προσωπικά τους στοιχεία και πληροφορίες, να τα διορθώσουν / επικαιροποιήσουν την εγγραφή τους, επισκεπτόμενοι απλώς την σχετική υπηρεσία του artmagazine.gr.

COOKIES

Το artmagazine.gr χρησιμοποιεί cookies για την εύρυθμη λειτουργία των υπηρεσιών και των σελίδων του. Τα cookies είναι μικρά αρχεία σε μορφή .txt που αποστέλλονται στο σκληρό δίσκο του υπολογιστή κάθε χρήστη, εφόσον ο χρήστης έχει επιλέξει να δέχεται cookies. Τα cookies δε χρησιμοποιούνται σε καμία περίπτωση για την καταγραφή προσωπικών δεδομένων του χρήστη ούτε λαμβάνουν γνώση οποιουδήποτε εγγράφου ή αρχείου από τον υπολογιστή του. Χρησιμοποιούνται μόνο για τη διευκόλυνση πρόσβασης του χρήστη σε συγκεκριμένες υπηρεσίες του artmag.gr. Τα cookies χρησιμοποιούνται για τους ακόλουθους λόγους ενδεικτικά:

* Για την παροχή προς τους χρήστες πρόσβασης στις προσωπικές τους υπηρεσίες, μέσω εισόδου στο λογαριασμό τους (login)
* Για την παροχή προσωποποιημένων υπηρεσιών στους χρήστες
* Για την καταγραφή γενικών στοιχείων επισκεψιμότητας.
* Για την διενέργεια ερευνών, ώστε να βελτιώνεται το περιεχόμενο και οι υπηρεσίες του διευκόλυνση πρόσβασης του χρήστη σε συγκεκριμένες υπηρεσίες του dna magazine.
* Για την τεχνικά εύρυθμη λειτουργία των υπηρεσιών και σελίδων του.
* Για την εμφάνιση πληροφοριών στους χρήστες με βάση τα ενδιαφέροντα και τις δραστηριότητες που τυχόν έχουν δηλώσει κατά την εγγραφή τους.

Ο χρήστης του artmagazine.gr μπορεί να ρυθμίσει το φυλλομετρητή του (browser) κατά τέτοιο τρόπο ώστε είτε να τον προειδοποιεί για τη χρήση των cookies σε συγκεκριμένες υπηρεσίες του artmagazine.gr, είτε να μην επιτρέπει την χρήση cookies σε καμία περίπτωση. Σε περίπτωση που ο χρήστης έχει επιλέξει να μην δέχεται cookies για την αναγνώρισή του, για τεχνικούς λόγους δεν θα μπορεί να έχει πρόσβαση στις προσωπικές υπηρεσίες (όπου απαιτείται να γίνεται login).

ΕΦΑΡΜΟΣΤΕΟ ΔΙΚΑΙΟ ΚΑΙ ΛΟΙΠΟΙ ΟΡΟΙ


Οι ανωτέρω όροι και προϋποθέσεις χρήσης του artmagazine.gr καθώς και οποιαδήποτε τροποποίηση τους διέπονται και συμπληρώνονται από το ελληνικό δίκαιο, το δίκαιο της Ευρωπαϊκής Ένωσης και τις σχετικές διεθνείς συνθήκες. Οποιαδήποτε διάταξη των ανωτέρω όρων καταστεί αντίθετη προς το Νόμο, παύει αυτοδικαίως να ισχύει, χωρίς σε καμία περίπτωση να θίγεται η ισχύς των λοιπών όρων.

Οι παρόντες όροι χρήσης και η πολιτική χρήσης και διαχείρισης των προσωπικών στοιχείων (προσωπικά δεδομένα), της οποίας δια της αποδοχής της παρούσης ηλεκτρονικής φόρμας ρητώς δηλώνετε, ότι λάβατε γνώση, αποτελούν τη συνολική συμφωνία μεταξύ του artmagazine.gr και των χρηστών των σελίδων και υπηρεσιών του και δε δεσμεύει παρά μόνο αυτούς. Καμία τροποποίηση των όρων αυτών δε θα λαμβάνεται υπόψη και δε θα αποτελεί τμήμα της συμφωνίας αυτής, εάν δεν έχει διατυπωθεί εγγράφως και δεν έχει ενσωματωθεί στο παρόν.

 

Δευτέρα, 05 Ιανουαρίου 2009 17:55

Art.radio

Γράφτηκε από τον
To art.radio ( art[spot].radio) συμπληρώνει τις υπηρεσίες του art.mag προσφέροντας στους ακροατές του, καλή μουσική. Υποστηρίζοντας θερμά την μουσική, μια απο τις βασικότερες μορφές τέχνης και έκφρασης, θα προσπαθήσουμε να μεταδίδουμε μουσικές επιλογές που δεν ακούγονται εύκολα στα συμβατικά ραδιόφωνα.
Τετάρτη, 21 Ιανουαρίου 2009 03:45

Τα 10 ακριβότερα έργα τέχνης όλων των εποχών...

Γράφτηκε από την

Peter Paul Rubens: "The massacre of the innocents" - $76.700.000


Pierre-Auguste Renoir: "Le Moulin de la Galette" - $78.100.000
Δευτέρα, 19 Ιανουαρίου 2009 22:28

art.mag + artchannel

Γράφτηκε από τον
To artchannel είναι μια πρωτότυπη ιδέα με βασικό στόχο να μετατρέψει την τηλεόραση σε Τέχνη. Με έδρα πλέον το Παρίσι, δημιουργήθηκε για πρώτη φορά ένα τηλεοπτικό μέσο όπου έχει ως κεντρικό άξονα την Τέχνη και μεταδίδεται μέσω δορυφόρου σε Ευρώπη, Ασία και Αφρική και μέσω διαδικτύου σε ολόκληρο τον κόσμο.

Η δομή του επινοήθηκε από τον ιδρυτή του, καλλιτέχνη και γενικό υπεύθυνο Κο Milan Atanaskovic όπου επιλέγοντας την κουλτούρα του βίντεοκλιπ μας παρουσιάζει σε μόνιμη ροή:

  • Video art
  • short films
  • experimental
  • digital and documentary materials
  • musical video clips and visualizations
  • virtual art
  • personal documentation videos
  • exhibition openings and performances
  • artistic and "back stage" footage

Ούτε λίγο ούτε πολύ το artchannel ειναι ένας καμβάς όπου παντός είδους καλλιτέχνες χρησιμοποιούν και μεταδίδουν το έργο τους σε όλο τον κόσμο. Απώτερος στόχος του, στο άμεσο μέλλον να γίνει ένα ανοιχτό μέσο που θα μπορούσε εύκολα να χαρακτηριστεί ώς "εικονική δορυφορική γκαλερί", "εικονικός οίκος δημοπρασιών", "ζωντανό φεστιβάλ βίντεο" και τελικά ένα "δοχείο τέχνης του πλανήτη"!

H συνεργασία

Το σίγουρο ειναι ότι τράβηξε την προσοχή μας και μετά απο τις κατάλληλες συνεννοήσεις το art.mag και η κοινότητα artspot.gr συνεργάζονται πλέον στενά με τους υπεύθυνους του καναλιού ώστε να αναμεταδίδεται το σήμα στην χώρα μας μέσω των ιστοσελίδων μας.

Επιπλέον δίνεται η δυνατότητα σε καλλιτέχνες που μπορούν να δημιουργήσουν ένα οπτικό μέσο με το έργο τους, να μας το αποστείλουν και μεις με την σειρά μας να το προωθήσουμε έτσι ούτως ώστε να έχουμε και Ελληνικές συμμετοχές σε αυτό το πραγματικά πρωτότυπο ψηφιακό μέσο!


Για οδηγίες χρηστών που έχουν δορυφορική τηλεόραση δείτε εδώ

Από τους προβληματισμούς που έχουν τεθεί αναφορικά με το καλλιτεχνικό έργο, θα μπορούσαμε να εστιάσουμε το ενδιαφέρον μας σε δύο κομβικά σημεία. Καταρχάς ένα βασικό ερώτημα που αναδύεται είναι το πώς και γιατί ένας άνθρωπος  φθάνει στην καλλιτεχνική δημιουργία, από ποια δηλαδή εσωτερική ανάγκη ωθούμενος παράγει ένα έργο τέχνης.